|
Головна » 2016 » Грудень » 16 » За газ – півтори-дві тисячі, а жити як?
14:54 За газ – півтори-дві тисячі, а жити як? |
Через високі тарифи та низький рівень доходів ічнянці не в змозі самотужки платити за комунальні послуги, тому вимушені оформляти субсидію в управлінні соціального захисту населення Ічнянської РДА. А тут щодня величезна черга. Оббивають пороги установи тисячі людей: ті, хто одержували субсидію в опалювальний сезон 2015-2016 років й досі не отримали розрахунки на наступний рік, і ті, хто вперше намагається скористатися таким правом. – У нас не вистачає кадрів, через це проблема. Звільнилися двоє працівників, які призначали субсидію, – говорить начальник відділу адресних соціальних виплат Галина Крамаренко. – Нині у нас троє спеціалістів, які знають свою роботу. Люди виснажені, щодня працюють до восьмої-дев’ятої вечора і навіть у вихідні. З 1 грудня ми прийняли на роботу двох працівників, одна з них проходить стажування. Другого грудня з центру зайнятості на громадські роботи до нас прислали трьох людей. Вони допомагають шукати справи в архіві, відбирають їх помісячно, замовляють у податковій довідку про доходи. Якщо на 1 листопада 2015 року до нас звернулися чотири тисячі громадян району, то цього року – вісім тисяч. Зрозуміло, що таку кількість справ швидко опрацювати складно. Це велике навантаження і на самих працівників відділу адресних соціальних виплат. Але як бути людям, адже з газового їм надходять квитанції з шаленими сумами за спожитий газ, а боржникам погрожують відключити газопостачання. Люди у розпачі, скільки ще чекати на перерахунки субсидії? – У Порядку призначення субсидії зазначено, якщо минулого року громадянам була призначена субсидія на житлово-комунальні послуги і в них не змінилися джерела доходів, склад сім’ї, не здійснювалися покупки на 50 тис. грн. і більше тощо, то перерахунки на наступний термін проводитимуться без звернення громадян. Але ми не можемо переробити всі справи автоматично. У жовтні закінчилися 600 справ, у листопаді – 780. Кожну опрацьовуємо вручну, перевіряємо доходи тощо. Після проведених розрахунків заявнику видаємо повідомлення про призначення житлової субсидії. Крім того, є й нові звернення людей. Будемо намагатися до Нового року їх всі закрити, – пояснює Галина Крамаренко. Тим часом у коридорі відділу адресних соціальних виплат гамірно. Люди з нетерпінням чекають своєї черги, записуються на список, щоб потрапити до спеціалістів. Наталія Скалачик з Южного приїхала вже вп’яте, аби дізнатися про субсидію для її батька Миколи Клочка. Торік він отримував субсидію, у декларації нічого не змінилося, вже грудень, а нових нарахувань немає. З газового на 1 рудня їм надійшов рахунок на 1,5 тисячі гривень, а до кінця місяця сума ще зросте, родина не спроможна заплатити такі кошти. Невдоволена і жителька Южного Аліна Васюра. Жінка теж не може заплатити 1300 грн. за газ, бо зарплати не вистачить на інші потреби. Увірвався терпець і у літнього чоловіка з Тростянця. Він голосно обурювався, що не може щотижня приїжджати в Ічню, витрачати на білет 50 гривень, щоб дізнатися чи нарахували субсидію. Зате з радіо і телевізорів високопосадовці заспокоюють людей обіцянками: програма нарахування субсидій автоматизована і вам не треба нікуди ходити, а лише дочекатися розрахунків. Та вже ждали і жданики поїли. Наталія Єпіфанович
|
Переглядів: 404 |
Додав: lora
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|