Люди похилого віку – це люди, які своєю працею заробили право мати на старість якісне життя. І хоча ми розуміємо, що можливості держави сьогодні далекі від бажаних, але наш борг перед ними залишатиметься, й перші кроки до вдосконалення пенсійної системи зроблено. Так, в управлінні Пенсійного фонду України в Ічнянському районі створено відділ обслуговування громадян, в якому прийом та обслуговування пенсіонерів здійснюється за принципом «єдиного вікна». Про початок модернізації пенсійної системи розповідає начальник відділу обслуговування громадян Оксана Мироненко. – Так зване «єдине вікно» – це центр надання соціальних, адміністративних та інших послуг за спрощеною системою. Принцип «єдиного вікна» дозволяє громадянам швидко та зручно реалізовувати свої права на пенсійне забезпечення або соціальне страхування. Щоб забезпечити максимальну якість послуг, ми керувались принципом: максимально наблизити послуги до отримувача та чітко визначити терміни і процедури, щоб спеціаліст на своєму робочому місці не зміг прийняти рішень поза полем закону. Адже нерідко громадян обурюють черги, потреба звертатися до різних кабінетів і збирати документи. Особи, що звертаються, не завжди знають свої права та обов’язки. Тому в одному кабінеті об’єднані зусилля всіх працівників різних структурних підрозділів, визначено схему проходження документів. В «єдиному вікні» забезпечується прийом заяв та документів для нового призначення або перерахунку пенсій, приймаються документи на оформлення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії. Тут видаються різноманітні довідки – щодо перебування на обліку, про розмір пенсії тощо. Приймаються заяви на виплату пенсії через установи банку, про зміну адреси, виплату пенсії за дорученням та багато інших. Тут же можна отримати пенсійне посвідчення. Крім того, в «єдиному вікні» кожен має можливість отримати консультацію та зразки і бланки від необхідних заяв та документів. Тобто надається повний комплект послуг, передбачених законодавством для Пенсійного фонду України. Для розвантаження черги потрібна певна універсальність, тому що відвідувачів треба консультувати з приводу пенсій, виплат, доходів, от і доводиться вчитися, щоб заміняти одного, ставати універсальними. Саме такими є працівники фронт-офісу Світлана Олійник, Олена Мілютенко. Кожна з нас працює у Пенсійному фонді більше семи років. Спеціалісти з призначення пенсій, котрі відтепер працюватимуть у бек-офісі, безпосередньо з людьми не спілкуватимуться, а матимуть справу лише з документами, І те, що тепер ці функції розмежовані – одні фахівці приймають документи, надають довідки та консультації в «єдиному вікні», а інші вже займаються обробкою цих документів, значно полегшує весь процес і зменшує кількість помилок. У відділі обслуговування громадян проводимо прийом щоденно з 8.00 до 17.00, обідня перерва – з 13.00 до 14.00. Крім того, в управлінні діє гаряча телефонна лінія за № 2-17-46 та 2-11-83. Записала Наталія ЧЕРНЕНКО На фото: Пенсіонер Іван Багмет з Ічні на прийомі у головного спеціаліста відділу Світлани Олійник.
|