Головна »
2016 » Липень » 15 » Від звичайних підручників – до електронних
14:36 Від звичайних підручників – до електронних |
Уже зовсім скоро стартує новий навчальний рік. Очікується що 1 вересня у районі за парти сядуть 246 першокласників, з яких 141– у місті. Як повідомила начальник відділу освіти Ічнянської РДА Світлана Нагорна, у минулому навчальному році по два перших класи були в гімназії та школі №4. У 2016-2017-му– тільки в гімназії. А щоб навчання було цікавим і діти не втрачали бажання вчитися, Міносвіти розробило проект Концепції початкової освіти, який має вступити у дію з 2018 року. Завдяки запропонованим підходам можуть бути вирішені деякі проблеми освіти наймолодших школярів. Зокрема ті, що стосуються наступності між дошкільною і початковою ланками. Також науковці прагнули впоратися із навчальним перевантаженням школярів, що суттєво впливає на стан їхнього здоров’я.Оновлені програми будуть виставлені для публічного обговорення з 29 червняна відкритій платформі Ed-Era.com. Чи всім вистачає підручників? У відділі освіти розповіли, що учні загальноосвітніх навчальних закладів району станом на 30 січня 2016 року забезпечені підручниками лише на 85%. У зв’язку зі збільшенням учнівського контингенту перших та других класів, виникла потреба у підручниках для учнів початкової ланки. Учні 4-7 класів забезпечені підручниками за державні кошти лише на 50%. На цей час здійснюється закупівля решти – за кошти місцевого бюджету (115000 грн.) через систему електронних торгів «Prozorro». Проте, не всі видавництва погоджуються працювати за даною схемою. Як буде з книгами для учнів цього року– освітяни поки що не знають. Новітні технології навчання запроваджені у десяти загальноосвітніх закладах (гімназії, Ічнянських ЗОШ І-ІІІ ст. №1, № 3, № 4, Парафіївській, Дорогинській, Іваницькій, Івангородській, Іржавецькій та Южненській школах). Тут користуються електронними підручниками, що складаються із 56 предметних дисків. Компакт-диски містять теоретичні матеріали з базових предметів, відеофрагменти з голосовим супроводом, комп’ютерні анімації, статичні та динамічні ілюстрації, схеми, моделі процесів, інтерактивні і тестові завдання, задачі. Працюючи на уроках, учень має змогу навчатися, набувати компетенції, а наприкінці роботи програма оцінює його знання за 12-бальною шкалою. Світлана Цюпка
|
Переглядів: 459 |
Додав: lora
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]