Головна »
2018 » Лютий » 15 » Майбутнє – за інтернет-торгівлею, вважає Марія Корецька
15:16 Майбутнє – за інтернет-торгівлею, вважає Марія Корецька |
Ічнянка Марія Корецька рік тримає торговий майданчик в «Інстаграмі». Більшість використовує цей сервіс для розміщення власних фото. А вона продає тут комісійний дитячий одяг, який бере під реалізацію через той же інтернет. – Торгівля в інтернеті – поширена практика. Мені пишуть в «Інстаграмі», присилають фото товару, після чого виставляю його на власній сторінці зі своєю націнкою, – розповідає про свій бізнес Марія Корецька. – Покупцю одяг відправляє його власник. Матусям це цікаво. Звичайно, вони можуть продати товар самостійно на різних сайтах з оголошеннями, але через інтернет-магазин продається за лічені години. Адже якщо хтось зацікавлений у придбанні вживаної речі, то він постійно відслідковує оновлення в групах та отримує повідомлення про нові надходження. А на сайтах реклами товар може лежати місяцями. Маю багато людей з усієї України, які підписалися на мою сторінку. Значна частина – активні клієнти. Базу постійно збільшую, заходжу на подібні сторінки, запрошую мамочок у групу. Якщо людина раз спробувала, знає що фото відповідає дійсності, то знову купує. – А чому обрали саме «Інстаграм»? – Бо він від початку створювався як торговий майданчик. Крім того, в «Інстаграмі» на один телефонний номер можна зробити п’ять сторінок під різні потреби, наприклад, для дитячого одягу, взуття, іграшок та інше. «Фейсбук» дає можливість створювати готовий інтернет-магазин, але тільки один на один аккаунт. А це дуже не зручно. – На вашу думку, інтернет-торгівля розвиватиметься далі? – Вже навіть у селах з’явився нормальний інтернет, пенсіонери навчилися купувати товар через мережу, розвинулась логістика доставки. Тому за інтернет-торгівлею – майбутнє. Адже люди все більше хочуть цивілізованих та комфортних умов для шопінгу. Замість покупок на базарі та у магазинах комфортніше зробити замовлення з доставкою додому. Але це швидше стосується тих товарів, яких бракує у торговельній мережі міста чи села. У магазинах покупців теж вистачає. І маю зауважити, що останнім часом змінюються підходи до торгівлі. Наприклад у Чернігові продавці проходять спеціальні тренінги, де їх вчать працювати із покупцями, дають скрипти* продаж. Скоро це дійде й до Ічні. А зараз продавці не завжди можуть продати товар, який людина потенційно готова купити. – А вам більше подобається – працювати з віртуальними чи реальними покупцями? – Більше подобається живе спілкування із людьми. Його не зможе замінити жодна соціальна мережа. Андрій Грудницький *Скрипти – сценарій, певний алгоритм дій.
|
Переглядів: 518 |
Додав: lora
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]